Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał podjętych przez Radę Miasta w II kwartale 2024 r.
6.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
7.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
8.
Zaliczenie drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenie jej przebiegu.
9.
Program współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
10.
Zmiana wymiaru godzin pracy dla kadry kierowniczej placówek oświatowych.
11.
Zajęcie stanowiska w sprawie zmiany statutu Związku Gmin Dorzecza Górnej Skawy – Świnna Poręba.
12.
Przystąpienie Gminy Sucha Beskidzka do realizacji projektu ,,Znowu aktywni”.
13.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2023.
14.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 sierpnia 2024 r.
15.
Wolne wnioski i informacje.