Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał podjętych przez Radę Miasta w III kwartale 2025 r.
6.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
7.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
8.
Wprowadzenie zwolnień od podatku od nieruchomości.
9.
Ustalenie stawek dopłaty za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków na 2026 r.
10.
Udzielenie pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania polegającego na organizowaniu przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym.
11.
Zmiany w uchwale w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki takiej opłaty.
12.
Zmiany w uchwale w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej pn. Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej.
13.
Wyrażenie zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości na rzecz Gminy Sucha Beskidzka.
14.
Przyjęcie planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami działającymi na terenie Gminy Sucha Beskidzka.
15.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 października 2025 r.
16.
Wolne wnioski i informacje.