Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał podjętych przez Radę Miasta w II kwartale 2025 r.
6.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
7.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2030.
8.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
9.
Umorzenie należności pieniężnej przypadającej Gminie Sucha Beskidzka z tytułu kary umownej.
10.
Przyjęcie do realizacji zadania publicznego w ramach Rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej na lata 2025-2028 w roku 2025.
11.
Przejęcie zadania od Skarbu Państwa – Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie.
12.
Przejęcie zadania od Powiatu Suskiego.
13.
Udzielenie pomocy finansowej.
14.
Przyjęcie Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Sucha Beskidzka do 2030 roku.
15.
Uzgodnienie przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych pomników przyrody.
16.
Sprawozdanie z działalności Miejskiej Świetlicy Profilaktycznej.
17.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2024.
18.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 czerwca 2025 r.
19.
Wolne wnioski i informacje.