Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał podjętych przez Radę Miasta w III kwartale 2024 r.
6.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
7.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2024-2030.
8.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
9.
Ustalenie stawek dopłaty za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków na 2025 r.
10.
Uchylenie uchwały dotyczącej wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w mieście Sucha Beskidzka
11.
Wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Sucha Beskidzka.
12.
Określenie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
13.
Nabycie nieruchomości na rzecz Gminy Sucha Beskidzka.
14.
Ustanowienie służebności gruntowej.
15.
Nadanie nazwy ulicy w Suchej Beskidzkiej.
16.
Rozpatrzenie petycji Stowarzyszenia Polska Wolna od GMO.
17.
Rozpatrzenie petycji Burmistrza Miasta Zakopane.
18.
Rozpatrzenie petycji Fundacji im. Nikoli Tesli.
19.
Ewaluacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych za 2023 r.
20.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 29 października 2024 r.
21.
Wolne wnioski i informacje.