Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
7.
Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego.
8.
Zmiany w uchwale dotyczącej pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego.
9.
Zmiany w uchwale dotyczącej udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego.
10.
Program Współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
11.
Wyrażenie zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym.
13.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 29 sierpnia 2025 r.
14.
Wolne wnioski i informacje.