Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Wręczenie podziękowań dla Honorowych Dawców Krwi.
7.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Sucha Beskidzka.
8.
Udzielenie wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka.
9.
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sucha Beskidzka za 2024 r.
10.
Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2024 r.
11.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2030.
12.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
13.
Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2024.
14.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 maja 2025 r.
15.
Wolne wnioski i informacje.