Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2024-2030.
7.
Zmiany w budżecie Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
8.
Wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024.
9.
Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2030.
10.
Uchwalenie budżetu Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
11.
Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego na pokrycie części kosztów bieżącej działalności Krytej Pływalni.
12.
Przystąpienie do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji.
13.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 29 listopada 2024 r.
14.
Wolne wnioski i informacje.