Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2047.
7.
Zmiany w budżecie Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
8.
Wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025.
9.
Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2026-2047.
10.
Uchwalenie budżetu Gminy Sucha Beskidzka na rok 2026.
11.
Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego na pokrycie części kosztów bieżącej działalności Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej.
12.
Przejęcie zadania od Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej.
13.
Przyjęcie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Sucha Beskidzka na lata 2026-2030.
14.
Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Sucha Beskidzka na lata 2026-2029.
15.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 28 listopada 2025 r.
16.
Wolne wnioski i informacje.