Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2030.
7.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
8.
Zmiana uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Sucha Beskidzka.
9.
Nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości.
10.
Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Rady Miasta Sucha Beskidzka na rok 2025.
11.
Zatwierdzenie planu pracy Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Sucha Beskidzka na rok 2025.
12.
Zatwierdzenie planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Sucha Beskidzka na rok 2025.
13.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Rady Miasta Sucha Beskidzka za rok 2024.
14.
Sprawozdanie z działalności Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Sucha Beskidzka za rok 2024.
15.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Sucha Beskidzka za rok 2024.
16.
Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Sucha Beskidzka za rok 2024.
17.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 grudnia 2024 r.
18.
Wolne wnioski i informacje.