Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał podjętych przez Radę Miasta w I kwartale 2025 r.
6.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
7.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2030.
8.
Zmiany w budżecie Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
9.
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej za 2024 r.
10.
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej – Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2024 r.
11.
Udzielenie pomocy finansowej dla Województwa Małopolskiego.
12.
Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego.
13.
Przejęcie zadania od Starostwa Powiatowego.
14.
Odstąpienie od zbycia w drodze przetargu nieruchomości.
15.
Sprawozdanie z działalności Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej za 2024 r.
16.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 25 kwietnia 2025 r.
17.
Wolne wnioski i informacje.