Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2022- 2030.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej gminy na 2022 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale dotyczącej udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Suskiego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Sucha Beskidzka.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji w latach 2020-2022 Gminnego programu opieki nad zabytkami dla miasta Sucha Beskidzka na lata 2020-2023.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Sucha Beskidzka - aktualizacja na lata 2021-2024.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sucha Beskidzka do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze” z siedzibą w Suchej Beskidzkiej.
14.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 sierpnia 2022 r.
15.
Wolne wnioski i informacje.