Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy na rok 2023.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sucha Beskidzka do Związku Euroregion „Tatry”.
8.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2022 r.
9.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej za rok 2022.
10.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2022 rok wraz z rekomendacjami.
11.
Ewaluacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych za rok 2022.
12.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 30 marca 2023 r.
13.
Wolne wnioski i informacje.