- III Sesja w dniu 20 czerwca 2024
Uchwała III/22/2024
Uchwała Nr III/22/2024 w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka
Uchwała III/23/2024
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sucha Beskidzka za 2023 r.
Uchwała III/24/2024
Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2023 r.
Uchwała III/25/2024
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2024-2030.
Uchwała III/26/2024
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
Uchwała III/27/2024
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej za 2023 r.
Uchwała III/28/2024
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej – Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2023 r.
Uchwała III/29/2024
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała III/30/2024
Udzielenie pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego.
Uchwała III/31/2024
Przyjęcie zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na terenie miasta Sucha Beskidzka.
- II Sesja w dniu 23 maja 2024
Uchwała II/5/2024
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Sucha Beskidzka
Uchwała II/6/2024
Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Sucha Beskidzka
Uchwała II/7/2024
Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/8/2024
Wybór Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/9/2024
Uchwała w sprawie ustalenia ilości stałych komisji, ich nazw i zakresów działania oraz wielkości składów osobowych
Uchwała II/10/2024
Powołanie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/11/2024
Wybór Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/12/2024
Powołanie Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/13/2024
Wybór Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała II/14/2024
Powołanie delegatów do reprezentowania Gminy Sucha Beskidzka w Stowarzyszeniu Gmin Babiogórskich.
Uchwała II/15/2024
Powołanie delegata do reprezentowania Gminy Sucha Beskidzka w Zgromadzeniu Związku Gmin Dorzecza Górnej Skawy – Świnna Poręba z siedzibą w Suchej Beskidzkiej.
Uchwała II/16/2024
Zmiana uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sucha Beskidzka do Związku Euroregion „Tatry”.
Uchwała II/17/2024
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2024-2030.
Uchwała II/18/2024
Zmiany w budżecie Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
Uchwała II/19/2024
Ustalenie wysokości oraz zasad wypłaty diet radnym Gminy Sucha Beskidzka.
Uchwała II/20/2024
Ustalenie wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta.
Uchwała II/21/2024
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym
- I Sesja w dniu 7 maja 2024
Uchwała I/1/2024
Wybór Przewodniczącego Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała I/2/2024
Wybór Przewodniczącego Rady Miasta Sucha Beskidzka.
Uchwała I/3/2024
Ustalenie ilości Wiceprzewodniczących Rady Miasta.
Uchwała I/4/2024
Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miasta.