« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.

4. Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.

5. Wnioski i zapytania mieszkańców.

7. Przyjęcie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2028.

10. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2024 r.

11. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 rok wraz z rekomendacjami.

12. Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 31 marca 2025 r.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej