Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy na 2025 r.
7.
Przyjęcie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2028.
10.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Sucha Beskidzka z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2024 r.
11.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 rok wraz z rekomendacjami.
12.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 31 marca 2025 r.
13.
Wolne wnioski i informacje.