Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2025-2047.
7.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2025.
8.
Ustalenie wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 r.
9.
Zmiana regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sucha Beskidzka.
10.
Zmiana w uchwale w sprawie wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości na obszarze Gminy Sucha Beskidzka.
11.
Nabycie udziału w nieruchomości przy ul. Zielonej w Suchej Beskidzkiej.
12.
Wystąpienie Gminy Sucha Beskidzka ze Związku Euroregion ,,Tatry”.
13.
Realizacja zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025 i plany pracy placówek oświatowych na rok szkolny 2025/2026.
14.
Informacja w zakresie realizacji nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne w 2025 roku.
15.
Informacja o dokonanych analizach oświadczeń majątkowych.
16.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 10 października 2025 r.
17.
Wolne wnioski i informacje.