Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie ewentualnych wniosków o jego zmianę.
4.
Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i zapytania mieszkańców.
6.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Sucha Beskidzka.
7.
Udzielenie wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka.
8.
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sucha Beskidzka za 2023 r.
9.
Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Sucha Beskidzka z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2023 r.
10.
Zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sucha Beskidzka na lata 2024-2030.
11.
Zmiany w uchwale budżetowej Gminy Sucha Beskidzka na rok 2024.
12.
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej za 2023 r.
13.
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej – Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2023 r.
14.
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sucha Beskidzka.
15.
Udzielenie pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego.
16.
Przyjęcie zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na terenie miasta Sucha Beskidzka.
17.
Przyjęcie Protokołu oraz wniosków i ustaleń z sesji Rady Miasta w dniu 23 maja 2024 r.
18.
Wolne wnioski i informacje.